tisdag 22 december 2009

GOD JUL!

...på er allihopa!
Mitt i julstök och snöyra var min kreativa ådra tvungen att få arbeta lite...
innan jag skulle ut på de sliriga vägarna i tjänsten.
Nu väntas två lediga dagar, för i elfte timmen fick jag reda på att jag trots allt kunde bli ledig på julafton.
Men sedan blir det lite slir igen på juldagen...
Härmed vill jag tillägna dessa rosor till Kickie, som lyckades lösa denna ledighet för både mig och en arbetskollega.
(Fler fotona blev tagna, ja...Man får väl spara ngt till fredagsblomningen...)

Anna på "ANNAS VITA HJÄRTAN" har utlottning på denna underbara sjal, fram till den 24 december.
Mycket vacker och säkert skön att gosa in sig i den svala skåneblåsten.

Nina på "SOLSTRIMMOR&STJÄRN-STRÅLAR" har 2-årsjubileum, och utlottning av både hemlisar och handgjort fram till den 31/12.
GRATTIS till 2-årsjubiléet, Nina.






Pyssla inte ihjäl er nu i sluttampen på julstökeriet, så att ni somnar till Karl-Bertil Jonsson på julaftonskvällen.
Ha det gott alla, och TACK för alla goa' kommentarer!
hälsn
AnnA







5 kommentarer:

AnnCharlotte sa...

Det var en bra julklapp du fick, mer ledighet alltså.
Jaha, äntligen är vi där, dan före dan....ikväll ska det slås in paket och kokas kola...
GOD JUL

Inger sa...

God Jul Anna, så skönt att du fick ledigt!

knatten sa...

Inte somnar jag till Karl-Bertil inte!!! Det är då vi har som mysigast!!! God jul på dej. /Mia

Mer av allt sa...

Nu behöver man vara lite ledig. Det har gått ett halvår sedan sommarledigheten. God Jul och Gott Nytt År! Kramar från ett snöigt Luleå

Måddan - Himla lantligt sa...

Älskade lilla ROSEN i skåneland :o)

Idag fick jag post - blev så överraskad och mycket mycket glad :o)

Åh, vilket underbart kort du gjort till mig...

Ska göra ett julinlägg och där ska jag visa det.

Extra kul när mitt namn stod där, sånt uppskattar jag verkligen....

Vilka fiiiiiina kort du gör Anna.....
Personliga och jätteläckra.....
Visst är det för underbart kul med vackra bilder, texter, lim, sax färger o s v....
Hade vi bott närmare hade vi kunnat pyssla ihop :o)

Ha nu en UNDERBAR JUL med dina nära och var rädd om dig!

KÖR försiktigt om du ska ut och "slira"....

Kramar & varma tankar

Måd i Umeå